onsdag den 25. januar 2012

Endnu et...

Indlæg fra mig af (:

Jeg har jo været på skiferie, og kom hjem i fredags, men har først haft tid til at lave et indlæg nu!

Jeg var i Norge, med efterskolen, og vi havde en super tur! Jeg var på langrend, og det var faktisk rigtig hyggeligt! Det var min første gang på ski, og ja... Jeg klarede det! Dog med 1000 blå mærker over alt, men hey? Det er altså ikke så nemt at styre de ski dér! Haha.

Når, men det er jo onsdag, så jeg er på efterskolen.
                                                                        Lige nu sidder jeg bare og hygger lidt med min søde roomie (:

Nu hvor vi snakker om min roomie, har vi en videoblog på youtube! Synes godt om vores fanside på facebook, der ligger alle videoerne (:
Fansiden hedder: Friis og Sabrinas fanside

XoXo Sabrina <3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar